Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 marca 2011

LadyCarola - metka


Przed: Jest spoko nie mam żadnych zastrzeżeń 


Po: Nie wiem co napisać, myślę że wyszło fajnie.




Przed: Tu akurat mi się nie podoba.
Kształt ust nie pasuje do tej szminki i te kolczyki....


Po: Bez makijażu jestnie pogrubiającu cień



Pozdro: LOLA-KAROLA
( czyli karka_bo.... )


TREJSI18 - metka




Przed: Ochyda + Nuda


Po: Masz mało ciuchów ale cos wybrałam .
Dobrarada a przyszłośc:
Zainwestuj w fajne ciuchy.


Przed: Tak samo jak w szafie.



Po: Starałam sie zrobić cie elegancko tak aby pasowało do stroju.


Pozdro: karka_bogacz26





wtorek, 15 marca 2011

Lakier do paznokci

Hejo ;) To znowu ja zlotarybka ;) Mam dla was wesołą wiadomość jest ona aka : Na stardoll mogą pojawiać się lakiery do paznokci ale to narazie tylko spojler , a lakier koloruu czerwonego ...

 
Napis na lakierze ''NAIL POLISH'' ponąć nie ma związku z Polską 
żródła ze strony www.stardoll.ocom.pl
 

Miss Sixty - spoilery

Cześć to ja zlotarybka;) Bardzo zainteresowały mnie nowe spoilery na stardoll są to bowiem spoilery bardzo znanej oraz atrakcyjnej firmy Miss Sixty  mam nadzieje że wam też sie spodobaja a oto one :
Zaznaczyłam tak że rzeczy które są podejrzane pierwasz rzecz to jakaś dziwna grzechotka tak jakby. Nie sądze żeby znajdowała się w tym slepie a druga rzecz to bluzka niebieska z napisem ''JUST BEFORE DOWN'' dostałam taka tylko że brązowa wiec też nie sądze zeby sie w tym slkepie znalazła ;) Zlotarybka

poniedziałek, 14 marca 2011

Metka - MissKasia-486

Witam ;) Tym razem zobaczymy metke MissKasia-486 zrobioną przeze mnie : zlotaybka.Ta metka zapowiadała sie od samego poczatku lepiej więc dalej zobacznie sami ;)           
 

Przed: Wyglądasz jak księżniczka , taka lalunia ja bym jednak dodała tu troche powera. Sztuczne rzęsy wyglądają fajnie ale tylko u niektórych lalek ty nią nie jesteś, ogólnie twarz jest ok tylko troche za wysoko brwi;) tak to jes git ;)

Po: Jak mówiłam dodałam tu troche powera...Chłopięca fryzura wcale
 nie jest powodem do wstydu sama ostanio miałam chłopiecą i bardzo ładnie w niej wyglądałam. Jeżeli chodzi o makijaż to odrazu ci mówie KOBIETO BEZ POGRUBIAJĄCEGO TUSZU TO TY NIE ZAWOJUJESZ.  Różowo - morską kredką obrysowałam oczy a końcówki oczu czarnym luxie i diamencik jako kolczyk na prawe ucho.



Przed: Jedynie podobały mi sie tam spodnie i kurtka reszta to beznadzieja zwłaszcza perułka nie wiem po co ją wtedy załozyłaś... bez niej wygladasz naprawde super ;)















Po:     Zrobiło nam sie tu kolorowo i rozkitajaco ... Pewnie zastanawiasz sie z kąd ta niebieska bluska , bo to nie bluzka lecz sukienka wysarczyło by dodać spódnice, kwiaki u boku i jest OK .












 PS. Jak sie postarasz i troche sie zmienisz to napewno bedziesz rozkwitać swoim wdziękiem i pięknoscią ...;)Pozdrowienia... hah


METKE ROBIŁA : zlotarybka

niedziela, 13 marca 2011

Gizemko1013


Przed: Oddzielnie te ciuchy so fajne ale razem nie.
Dałaś kamizelke a na to jeszcze taką kurteczke, to nie pasuje.


Po: Ubrałam cie podobnie bo nie było co wybrac, myśle że wszystko widac.


Przed: Niestety znoowu beznadziejnie.
Naprawdę nie nawidzę LUXE lubie tylko ich błyszczyk, fanów LUXE ogromnie przepraszam.
Nie bę de tego komentowac bo nie mam siły.


Po: Zrobiłam cię klasycznie; błyszczyk i mascara.
Nie masz za duzo fajnycj dodatków wiec zdecydowałam sie na użycie jedynie pieprzyka.



Pozdro karka_bogacz26  :3




sobota, 12 marca 2011

OstroMaszxd

Przed: Przykro mi to mówić ale beznadziejnie.

Po: Masz mało ciuchów i nie było w co cię ubrać.
Myślę że jest OK po za tą chustka z nią się pomyliłam.
Zacznij inwestowac w ciuchy naajlepiej up sobie jakies spodnie długie bo tego nie masz i moze jeszcze jakies pełne buty.



Przed: Niestety znowu beznadziejnie.
Musisz jak najszybciej zmienć te usta i włosy oraz jak bedziesz nadal miała ten kolor włosów to także kolor brwi.


Po: Stylizowałam cię na zwykła dziewczyne ubrana letnio, a wiec postanowiłam zmienic fryzure na upieta i dodałam kolczyki.



Pozdrawiam: karka_bogacz26 


wtorek, 8 marca 2011

Emo 2

Cześć ;) Skoro mówimy o Emo to postanowiłam też dodać krótki post ... Będąc na stardoll odwiedziłam pewną doll która miała robioną metke , a ta metka była dla mnie wprost masakryczna oto ten obrazek jak wyglądała po tej metce :
Ten drugi obrazek jest mój nie kombinowałam zbyt durzo i morze dlatego wydaje sie ładniejsza ...Nie chce oczywiśćie obrażać autorki która robiła metke tej lalce (obrazek nr.1) poprostu bleh . Moja rada :
najlepiej nie nakładac wszystkich breloków i biżuteri w stylu EMO wystarczy pokombinować bo jest takie przyslowie ''CO ZA DURZO TO NIEZDROWO'' i w tym przypadku niestaty tak było ;)

Autor : zlotarybka

niedziela, 6 marca 2011

Styl EMO

Wiem że nie każdy z was lubi styl EMO ale musiałam wam to pokazać:
Super to wygląda a teraz jak to zrobić:

Niestety fryzurka dla SS
Nauszniki na uszy
Spinki na głowę
Kokardka na usta
Serduszko także na usta aby stworzyć coś w rodzaju języczka
Okulary na oczy;
1 mają być te ciemne po lewej,
a 2 przezroczyste.

Mam nadzieje że wszystko dokładnie widać.
Niektórzy uważają że jak styl EMO to tylko czarne włosy ale to nie prawda sami widzicie.


Pozdrawiam
karka_bogacz26


sobota, 5 marca 2011

Metka - Oo.L.u.C.y.Oo

Hejo XD Z tej strony zlotarybka to moja pierwsza metamorfoza nie zapowiada sie najlepiej ale właścicielka tego konta miała mały wybór zarówno jak u ubrań jak u dodatków w salonie pieknośći ...




Przed: Opis ogólny : jest źle
Po:      Ubrałam cie bardziej elegancko , z klasą


Przed: Smętne oczy za dużo rzęs (w dodatku źle dobranych do oczu) a usta za blisko nosa.

Po : Zrobiłam cie na słotko bo spodobały mi sie jedynie twoje kokardki więc dobrałam do nich odpowiednią fryzure . Więcej rzeczy mi nie pasowało do cało kształtu .

Metke robiła - zlotarybka.
Pozdrowienia;) 

Zlotarybka

Cześć!  Jestem zlotarybka i jak już wiecie będe waszą drugą redaktorką tego wspaniałego bloga ;) Zapraszam do dodania się do obserwatorów... A oto ja ...