Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 czerwca 2011

_Miss_Junet_


Ta metka była bardzo trudno
Niestety masz mało jakiś normalnych ciuchów


Przed: Jest nawet fajnie ale czegoś mi tu brakuje.


Po: Chciałam na niebiesko i chyba wyszło tylko nie mogłam znaleśc innych butów.

Dalsza metka niemożliwa.


Pozdrawiam
karka_bogacz26




piątek, 17 czerwca 2011

Metka - piesa10

Oto przed wami metka piesy10 jest to niezwykła lalka bo oglądając jej apartament złapałam się za głowę z zachwytu ! Dlaczego? Ponieważ cały apartament jest obsypany kolorowymi darmówkami ;D

Przed: Hm.... No raczej nie jest to arcydzieło tylko taki ''kicz'' ....


Po: Napisze jedynie tyle że dodatki są kiczowate a kosmetyków nie ma a jak są to również kiczowate zrobiłam co mogłam czyli nic nadzwyczajnego ...


Przed: No cóż jedna wielka darmówka ;)


Po: Starałam się by wyszło to w stylu Sunny Bunny i mniej więcej ten strój zawiera darmówki ;D


Metkę robiła Mathame : Zlotarybka

sobota, 11 czerwca 2011

supergirls018


Przed: Jest źle


Po: Cos takiego wyszło, dziewczyno dobrze ci radze: zainwestuj.
Masz tylko 2 strony w szafie.


A to ciuchy których użyłam


Przed: Ohyda ( bez obrazy ) 
Po 1 zmień usta
Po 2 zmień ich kolor
Po 3 kup więcej kosmetyków
Po 4 nie używaj LUXE 

Dalej nie robie gdyz metka jest niemożliwa


Posiadasz 4 dodatki
oraz
Dwa tusze wydłużające: biały i czarny, darmowa szminke ( bardzo różową ), różowy cień LUXE oraz fioletowe pasemka


Pozdrawian, zachęcam do głosowania w ankiecie i pisania komentarzy



Następny nowy HB



Pochodzi on ze sklepu Stardoll, jak zwykle jest dla SS i kosztuje 16sd.
Uważam że jst troszeczke za drogi.


W realu wygląda tak:




Cześć info została wzięta z bloga:
stardoll.ocom.pl


Pozdrawiam wszystkich czytelników i redaktorów stardoll.ocom



Metamorfoza - Malinka_XD

Cześć ! Bardzo bardzo i to naprawde bardzo przepraszam że mnie tak długo nie było (pisze : zlotarybka ) ;)
   A oto metka ...

Przed : Nie jest źle ale zawsze mogło by być lepiej ;)

Po: Tutaj widzimy że makijaż został taki sam ponieważ nie masz żadnych cieni do oczu ani pudru .... Zmieniłam kolor włosów i fryzurę a naszyjnik który dałam ci na głowę to taki orginalny dodatek ...

Przed: Jak jest każdy widzi , buty są okropne trzeba trochę zainwestować... A rajtuzy mogły by być w kolorze czarnym bez znaczków ...
Po: No wyszło troszeczkę Emo ponieważ nie znalazłam nic kolorowego w twojej szafie i musiałam pokombinować ;) 

Metke robiła : Zlotarybka

czwartek, 9 czerwca 2011

Uzupełniam aktualności


Czerwcowe HB juz są:


Kilka z nich nawet już weszło do starplazy,
oto one


Kolczyki


Spodnie, przypoinaja mi inny HB także ze sklepu evil panda


Sukieneczka, śliczna zwiewna i letnia


Oraz kostium kompielowy


Ponownie przepraszam za nieobecnosc na blogu ale niestety nie mam czasu koniec roku trzeba sobie podciągnąć oceny, zapewne wiecie jak to jest.

Pozdrawiam