Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 września 2011

KurkaRurka - metka


Przed: Nawet spoko ale nie w moim stylu.


Przed: Makijaz spoko ale brwi sa okropne 


Po: Wydaje mi sie ze jest fajnie, miałam tylko problem tylko z dobraniem jakis dodatków, a po za tym masz strasznie malo ciuchów


Po: Musiałam wybrac fryzure zakrywajaca brwi, użyłam wszystkich rzeczy do makijazu których także masz mało.


przepraszam ze tak długo musiłas czekac ale juz masz ta metke.
pozdrawiam karka_bogacz26 i zacheecam do brania udziału w metkach, zgłoszenia u mnie w KG




środa, 14 września 2011

Myszka1821

Przepraszam wszystkich za długa nieobecnośc a teraz minka:

Ok kolej na metka.

Przed:Zacznijmy od najwarzniejszego; po co ci metka wyglondasz fajowo ja bym tylko zdjeła pasek.



Przed: Ok twoja twarz wygląda bosko, te usta make up genialnie


Po: Masz tak fajne ciuchy ze zrobiłam 2 wersje.
Wersja 1: podoają mi sie kolory, jak na mnie dałam za mało rzeczy
Wersja 2: kocham ten sweterek, nie wiedziałam jakie byty dac wiec dałam te 


Po: tu tez stworzyłam 2 wersje
Wersja 1:także uzyłam kolczyka, poliki pomalowałam si pudrem no i oczy dałam 3 ciene biały, rózowy i chyba taki cielisty
Wersja 2: ty uzyłam natomiast pieprzyka, oczy pomalowane bialym cieniem i niebieską kredka

to na tyle myslę ze sie podoba pozdro dla wszystkich i jeszcze raz sory za nieobecnoosc



karka_bogacz26