Cześć to ja zlotarybka ta metka bedzie superaśna ;)
Przed: Jest ogólnie fajnie ale nie podoba mi się fryzura ...znaczy jest ładna ale dziwnie wyglada ;)
Po: Zrobiłam cie na drapiezną wścieklą pragnąca krwi ludziej teksańska zabijaczke ludzi ;) ( hahaha) Ciesze sie ze masz tyle kosmetykow był swietny wybór ;)
Przed: Jest bardzo ładnie nie wiem czy potrzeba ci metki na ubranie ale robilam ;)
Po: Jest fajnie fashion tu zrobil cie delikatna prosiłabym również spojrzec na sukienke która pod spodem kryje białą koronke z kwiatów ... Jak mowilam masz super kosmetyki lecz nie tylko ona sa fajne masz też zaje...stą szafe wszystkie ubranie w niej mi sie podobaly (inne lalki powinny brać z niej przyklad )
POZDROWIEIA DLA STARDOLLOWICZÓW : ZLOTARYBKA
Wielkie, wielki dziekuje za metamorfozę i za te miłe słowa :D
OdpowiedzUsuń